Strona główna Biuro Czy wynajmując sprzęt biurowy można zaoszczędzić? 

Czy wynajmując sprzęt biurowy można zaoszczędzić? 

przez CoreBlog
20220920120703 g8c47c4bc6c6582e1b0c3643991f17c0b09a428543feb0ed912bad00fe19b2f8e6587cb3c15d8af6644a0478442dffb2f 640.jpg

Firmy coraz częściej sięgają po wynajem sprzętu biurowego, aby obniżyć koszty. Usługa ta z roku na rok staje się coraz bardziej popularna. Dzieje się tak dlatego, że wiele firm dopiero rozpoczyna działalność i nie stać ich na profesjonalny sprzęt. Firmy nie chcą wydawać pieniędzy na drogi sprzęt, więc szukają sprzętu, który można wynająć krótkoterminowo. Wiele firm oferuje wynajem drukarek. Na czym to polega? Jak wygląda proces wynajmu i jakie są korzyści?

Jak wygląda wynajem drukarki do biura?

Pomimo cyfryzacji i postępu technologicznego, niektóre dokumenty nadal muszą być drukowane na papierze. Wiele firm kładzie nacisk na drukowanie pism o jak najwyższej jakości. Wyraźne, czytelne i trwałe drukowane pisma są niezbędne dla wielu firm. Jest to ważne zarówno dla klientów, jak i pracowników. 

Potrzebujesz profesjonalnej drukarni, która spełni Twoje potrzeby? Przedsiębiorcy i firmy, które drukują tylko kilka stron miesięcznie, nie chcą wydawać dużo pieniędzy na sprzęt drukujący. Właśnie dlatego wiele firm  oferuje opcję wynajmu drukarek na bardzo atrakcyjnych warunkach.

Oznacza to, że każda firma może wynająć drukarkę na określony czas trwania umowy. Umowa ta może być podpisana już od jednego dnia! Maksymalna długość umowy to dwanaście miesięcy. Po dopełnieniu wszystkich formalności, pracownicy dostarczają i podłączają sprzęt. Będzie on wówczas dostępny do natychmiastowego użytku. 

Należy pamiętać, że wynajem drukarek wiąże się z odpowiedzialnością firm wynajmujących za wszelkie naprawy, konserwacje czy przeglądy. Ponadto możemy również wymienić wszelkie materiały eksploatacyjne. 

Jednym z dodatkowych rozwiązań oferowanych przez firmy wynajmujące jest przeszkolenie Państwa pracowników, aby jak najlepiej wykorzystali wypożyczony sprzęt. Wynajem drukarki to świetny sposób na zaoszczędzenie pieniędzy i uniknięcie wszystkich kłopotów związanych z jej zakupem. Wszyscy znamy opowieść o techniku serwisowym, którego przyjazd trwa kilka tygodni. W naszej firmie już tak nie jest!

Dlaczego warto skorzystać z tej opcji?

Wspomnieliśmy, że coraz więcej firm wynajmuje drukarki do swoich biur. Jest to świetny sposób na zaoszczędzenie pieniędzy. Wiele początkujących firm nie ma funduszy, aby zainwestować w profesjonalną drukarkę. Można skorzystać z najnowszego sprzętu bez konieczności wydawania tak dużej kwoty. Docenią to zarówno pracownicy, jak i klienci. Przejrzyste warunki dzierżawy pozwalają firmie zaplanować koszty z góry i odpowiednio zaplanować budżet.

Istnieje wiele opłat związanych z wynajmem. Opłaty te zależą od kosztów uzyskania przychodu Twojej firmy. Jest to istotna zaleta, zwłaszcza pod względem podatkowym.

Jak wygląda wynajem sprzętu biurowego? 

Sprzęt drukujący jest Twój na czas trwania umowy najmu. Wszystkie elementy są przetestowane i gwarantowane, że działają bez zarzutu. Każda firma chce, abyś miał przyjemność z korzystania ze sprzętu. Nic więc dziwnego, że w ofercie firmy posiadają szybką reakcję serwisu na wszystkie problemy, nawet te trudniejsze. Jeśli naprawa trwa dłużej niż oczekiwano, otrzymujemy sprzęt zastępczy. Twoja firma będzie zabezpieczona przed ewentualnymi problemami.

Warto również zauważyć, że wszystkie koszty są zawarte w opłacie za wynajem. Jest to coś, co wiele firm wymagałoby, abyś płacił osobno. Cena wynajmu obejmuje instalację, konfigurację, szkolenie i konserwację sprzętu. Drukarka będzie w idealnym stanie technicznym przez cały okres trwania umowy. Zajmiemy się również usunięciem sprzętu po zakończeniu umowy.

Coraz częściej spotykamy się z firmami korzystającymi z takich usług, dla których zakup profesjonalnego sprzętu byłby sporym obciążeniem. Jest to dla nich dużo łatwiejsze i bardziej ekonomiczne rozwiązanie. Eliminuje konieczność serwisowania, naprawiania czy wymiany części. Jest to świetny sposób na przetestowanie sprzętu przed zakupem do swojej firmy.

Powiązane artykuły

Napisz komentarz