Strona główna WindowsSoftware Thunderbird – jak dodać stały podpis do emaila

Thunderbird – jak dodać stały podpis do emaila

przez CoreBlog
ikona thunderbird

ikona thunderbirdJeśli korzystasz z programu pocztowego Thunderbird i chcesz, aby do każdego wysyłanego przez Ciebie maila automatycznie dopisywany był odpowiedni podpis – czy to Twoje imię i nazwisko, czy to nazwa stanowiska, czy nazwa firmy, czy też po prostu jakiś Twój ulubiony cytat – wiedz, że jest to proste do zrobienia. Dwa kliknięcia i po sprawie. A jakie duże korzyści?

O korzyściach mówić chyba nie trzeba. Bo przecież nie chodzi tylko o to, że za każdym razem nie musisz pisać tego samego, ale też taki ładnie wykonany podpis z imieniem / nazwiskiem / stanowiskiem / nazwą firmy wygląda naprawdę profesjonalnie. Warto więc o tym pomyśleć.

A jak to zrobić?

W oknie otwartego programu Thunderbird na pasku menu klikamy Narzędzia i tam wybieramy Konfiguracja kont…

01 thunderbird narzedzia

W wyświetlonym oknie wybieramy konto, które nas interesuje (o ile mamy kilka skonfigurowanych kont), a następnie w polu Sygnaturka wpisujemy podpis, który na stałe ma być podpinany do naszych emaili.

03

I to by było na tyle.

Powiązane artykuły

Napisz komentarz