Strona główna WindowsSoftware Office – wyświetlanie wszystkich poleceń

Office – wyświetlanie wszystkich poleceń

przez CoreBlog
ikona ms office

ikona ms officeCzy są na pokładzie użytkownicy Office w wersji XP lub 2003? Pewnie są, bo pakietów biurowych raczej niespecjalnie często się zmienia. W takim razie, skoro już trafiłem na odpowiednich odbiorców, to pewnie irytuje was fakt, że w pasku menu w tych wersjach Office nie są wyświetlane wszystkie opcje (tylko te ostatnie/najczęściej używane). Można to na szczęście zmienić.

W przypadku Office 2003 kliknij na pasku menu Narzędzia, a następnie Dostosuj.

01 narzedzia dostosuj1

W wyświetlonym oknie przejdź do zakładki Opcje, a tam zaznacz „ptaszka” przy pozycji Zawsze pokazuj pełne menu.

02 opcje pokazuj menu

Jeśli natomiast korzystasz z Office XP to wejdź podobnie – Narzędzia, następnie Dostosuj, a w wyświetlonym oknie usuń „ptaszka” z pozycji Na początku menu pojawiają się niedawno używane polecenia.

Powiązane artykuły

Napisz komentarz